poniedziałek, 24 listopada 2014

Cześć i czołem, kluski z rosołem :)
U mnie ostatnio działo się trochę.. Mianowicie moje kolano dało się we znaki.. Nie mam szyny ponieważ nie chciałam bo kiedyś przez szynę gipsową na kolanie miałam jeszcze większe problemy.. Niestety muszę chodzić w ortezie. Niezbyt fajne ale lepsze niż szyna (:
Przez to nie byłam w stanie zrobić żadnych zdjęć, bo jak możecie się domyślić to kolano nadal boli i to bardzo. 
Ale, żeby nie było to takie nudne to proponuję: 
 TAG: kocham jesień 
1. Ulubiony produkt do ust
2. Ulubiony lakier do paznokci 

3. Ulubiona świeca
nie mam jako takiej ulubionej ale ostatnio zakupiłam sobie podgrzewacze zapachowe:)

4. Ulubione perfumy/zapach 
5. Ulubiony napój
KAKAO <3

6. Ulubiony dodatek/ubranie

Pytania znalazłam w google, ale nie wybrałam wszystkich. 
Do następnej  notki! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz