czwartek, 21 sierpnia 2014

#back to school

Hej, cześć, czołem! Dzisiaj przychodzę do Was z postem z serii "Back to school" i chciałabym pokazać Wam zdjęcia i dodać coś od siebie. :) Nie przeraźcie się ilością moich zeszytów.. (24+2 duże+notatnik) NIE kupiłam wszystkich w tym roku, zostało mi jeszcze z tamtego roku. Sama nie wiem skąd się tyle wzięło..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak niektórzy wiedzą, bądź nie po wakacjach idę do 1 gimnazjum. Trochę się tego boję a właściwie obawiam się na jakich nauczycieli trafię. Od września zamierzam wrócić na treningi (koszykówka) i nie wiem czy poradzę sobie z obowiązkami, treningami, nauką i zajęciami dodatkowymi.. Postanowiłam że będę bardziej solidna, i dokładna aby lepiej zaplanować czas w roku szkolnym i poradzić sobie z tymi wszystkimi zadaniami. Oczywiście jak każdy uczeń co roku powtarzam sobie: "w tym roku bardziej przyłożę się do nauki.." a co z tego wychodzi? Nic. Przynajmniej u mnie to zazwyczaj nie wypala. Znów zacznie się monotonność wstaję o 6.40 idę do szkoły, wracam ze szkoły odpoczywam, jem obiad, robię lekcje i się uczę i oczywiście nie obędzie się bez robienia wszystkiego na ostatnią chwile.
Być może pojawi się jeszcze post z serio "Back to school" i będą to "Moje sposoby na naukę" :)






7 komentarzy:

  1. Śliczny plecak! :)

    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeszytów nigdy za dużo, ja zawsze potrzebuje dużo zeszytów, większość idzie na matme bo w nich najwięcej piszemy. Ja idę do 3 gim czyli podobno tej najtrudniejszej, ale mam nadzieję, że nie będzie, aż tak źle ;)

    zapraszam http://nicola-nik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do trzeciej klasy po wakacjach. Powodzenia w gimnazjum, na pewno dasz radę :) A ten plecak jest świetny, bardzo mi się podoba.

    http://w-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zeszyty ,ale plecak wymiatana najbardziej :)
    Ja od września do pierwszej liceum
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zeszyty :) I plecak jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też nie zawsze wychodzi z tą nauką :/ Niestety...
    Super zeszyty ;]
    ...
    www.vita-saltatores.blogspot.com wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń